Uw kaart wordt vernietigd. Gelieve een nieuwe aan te vragen bij uw bank.
Heeft u geprobeerd om een ticketje te nemen? Hier staat namelijk een 6-cijferige code op waarmee u opnieuw kunt tanken. Deze code is gedurende 30 dagen geldig in het tankstation waar u uw geld bent verloren. Om de tegoedbon te gebruiken kiest u de optie cash, maar steekt u geen geld in. Nadien kiest u uw product en pompnummer en vult u de 6-cijferige code in. U kunt nu tanken. Heeft u geen ticketje kunnen nemen of werk het nog altijd niet? Neem dan contact op met één van de AVIA-kantoren of vul een klachtenbriefje in.
Wanneer u gaat tanken wordt er pas op het moment dat u het pistool terug steekt bepaald voor welk bedrag u heeft getankt. Aangezien uw bank dus niet op voorhand weet voor welk bedrag u zal tanken, reserveert ze een som van 125, 250 of 375 euro. Bij Belgische kaarten wordt deze som bijna onmiddellijk terug vrij gezet, maar bij buitenlandse kaarten kan dit soms 5 tot 10 dagen duren. Indien het bedrag na deze tijd niet is teruggestort, neemt u best contact op met uw bank.
U kunt uw betaalkaart koppelen aan het online portaal van Smart Reporting. Dit is een zeer veilige applicatie van Atos Worldline. Eens u bent ingeschreven worden uw tankbeurten met de geregistreerde kaarten bijgehouden en ontvangt u maandelijks een factuur. U kunt trouwens ook facturen verkrijgen van tankbeurten voor uw inschrijving (tot 1 jaar terug). Ga hiervoor naar het menu ‘factuur aanvragen’ en vink de kaart en periode aan waarvoor u een factuur wenst. Deze wordt dan bij de eerstvolgende facturatie toegevoegd. Indien u facturen wenst van cash transacties dient u contact op te nemen met één van de AVIA-kantoren.
Indien u een nieuwe kaart heeft moet u deze eerst toevoegen aan uw account. Van zodra deze geregistreerd staat krijgt u opnieuw uw facturen toe. U kijkt best ook altijd uw gegevens nog eens na. Indien u facturen wenst van tankbeurten die dateren van voor de inschrijving of registratie van uw kaart, dient u deze aan te vragen bij het menu ‘factuur aanvragen’. U vinkt de kaart en periode aan waarvoor u een factuur wenst te ontvangen. Deze ontvangt u dan bij de eerstvolgende facturatie.
Hiervoor verwijzen we graag naar deze pagina.
Enkel professionelen kunnen een tankkaart aanvragen. Dat kan via deze link, per telefoon of per mail. Om uw aanvraag per telefoon of mail te kunnen verwerken hebben wij uw BTW-nummer nodig en het aantal kaarten dat u wenst aan te vragen.
Neen, enkel bedrijven met een geldige BTW-nummer kunnen een tankkaart aanvragen.
Neen, om veiligheidsredenen is dit niet mogelijk.
Elke AVIA tankkaart heeft om veiligheidsredenen een maximale limiet per dag, week of maand. Neem contact op met uw AVIA-kantoor indien u deze limiet wenst te wijzigen.
- Extra korting op de officiële prijs
- Een maandelijkse afrekening waarop u alle details van uw tankbeurten ziet
- Tijdsbesparing dankzij het betalen via domiciliëring
- Veilig tanken dankzij een tanklimiet of aangeven soort brandstof en een unieke code
Wenst u hierover meer info? Contacteer ons gerust.
Neem contact op met uw AVIA-kantoor of stuur een e-mail naar [email protected]
Bij alle Belgische tankstations van AVIA, Gabriëls en Lukoil
Geef het verlies van uw kaart onmiddellijk aan bij AVIA of blokkeer uw kaart via CARDSTOP op het nummer 078 170 170. Vraag daarna een nieuwe aan bij uw AVIA-kantoor.
U zal een nieuwe kaart moeten aanvragen met een nieuwe code. Neem hiervoor contact op met uw AVIA-kantoor.
Als u de pincode van de kaart nog kent, kan deze gereset worden. Neem hiervoor contact op met uw AVIA-kantoor. Na ongeveer een uur kunt u opnieuw tanken. Code vergeten? Dan zal u een nieuwe kaart moeten aanvragen met een nieuwe code.
Neen, er wordt enkel via domiciliëring gewerkt.
Neen, de domiciliering wordt de eerste werkdag van de maand aangeboden.
Neem contact op met uw AVIA-kantoor.
Dit wil zeggen dat de limiet van uw tankkaart bereikt is. Neem contact op met uw AVIA-kantoor indien u deze wenst te wijzigen.
Onze AVIA tankkaart is een nationale tankkaart en werkt dus enkel binnen België.
Professionele klanten met een AVIA-kaart kunnen via Mijn Avia een login aanvragen.